به وب سایت شرکت شالی صنعت بابلرود خوش آمدید.

وبلاگ

علت ارزانی برخی فاکتورها

اگر برای تعویض درب و پنجره قدیمی و ساختمانهای نوساز خود پیش فاکتورهای زیادی گرفته اید و رقمهای مختلف و عجیب دیده اید تعجب نکنید. جدیدا یک سری پروفیل ها و یراق آلات درب و پنجره upvc وارد بازار شده، که بسیار ارزان قیمت بوده و به تبع ارزان قیمت بودن کیفیت بسیار پایینی دارد.

این نوع پروفیلهای درب و پنجره دوجداره تمام ویژگیهای نامرغوبی که در قسمت پروفیل upvc گفته شد را دارا میباشد و یراق آلات آن نیز بسیار ضعیف بوده و عمر پایینی دارد.

حق انتخاب کاملا با شماست، شما میتوانید از این دست یراق آلات و پروفیلها برای درب و پنجره upvc منزل خود و یا ساختمان هایی که برای فروش میسازید استفاده کتید، اما در نهایت تجربه ثابت کرده که بعد از مدت زمانی کوتاه مجبور به تعویض یراق آلات و یا حتی پنجره های دوجداره خود بشوید .

یک خرید خوب هنر است

هم چنین مشاهده شده که برخی ازکارخانجات در پروفیلهای ساخت در و پنجره دو جداره،

گالوانیزه استفاده نمیکنند که باعث افت استحکام پنجره میشود و در پایین آمدن قیمت فاکتور نقش دارد.

سعی کنید چند پیش فاکتور را با هم مقایسه کنید تفاوتهای فاحش در پیش فاکتورها قابل تامل هستند.

 

 هیچ ارزانی بی حکمت نیست

استفاده از پروفیل و یراق آلات بی کیفیت و ارزان قیمت و استفاده نکردن از گالوانیزه در ساخت درب و پنجره UPVC میتواند مبلغ فاکتورها را به صورت محسوسی کاهش دهد.

اطلاعیه ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی در اردیبهشت ۹۷

اطلاعیه ثبت ‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی برای رشته های معماری و شهرسازی در اردیبهشت ۹۷ :

بنا بر اعلام دفتر امور مقررات ملی ساختمان؛ بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون های ورود به حرفه مهندسی می رساند، نوبت بعدی آزمون های مربوط، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی – عمران – معماری – نقشه برداری – تأسیسات مکانیکی – تاسیسات برقی و ترافیک به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

ثبت نام این دسته از آزمون ها از تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسان شروع و تا ۹۶/۱۲/۱۱ ادامه خواهد داشت.

آیا می دانید ؟!

ساخت در و پنجره های PVC در سال ۱۹۶۰ در شهر دولتمند آلمان آغاز گردید ، با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید در و پنجره های چوبی ، آهنی و آلومینیومی استفاده از در و پنجره های UPVC به عنوان نسل چهارم این محصولات رونق یافته است. به طوری که این محصول در بیشتر نقاط جهان بیش از ۷۰% سهم بازار را بهخود اختصاص داده است. با توجه به اینکه امروزه بهینه سازی مصرف انرژی یکی از بخش هایی است که بیش از پیش توجه کشورهای در حال توسعه را به خود جلب کرده است ، ۴۰% انرژی در ساختمان ها از طریق پنجره های غیر عایق به هدر می رود ، بنابراین لزوم استفاده از پنجره های عایق UPVC به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی گریز ناپذیر است. علاوه بر کاهش اتلاف انرژی این پنجره ها توانایی مقابله با آلودگی های صوتی بخصوص در شهرهای بزرگ و پرجمعیت را دارا می باشد.با توجه به مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان که مربوط به صرفه جویی مصرف انرژی در ساختمان می باشد ، اجرای درست این مبحث موجب کاهش هزینه های طراحی و اجرای سیستم های گرمایشی و سرمایشی می گردد.

مزایای پروفیل یوپی‌وی‌سی

۱٫مقاومت در مقابل انتقال حرارت: یکی از مهمترین امتیازات این محصول، عایق بودن آنها در برابر حرارت و برودت است. در برودت ۶۲- و حرارت ۸۱+ درجه سانتیگراد تغییر شکل نمی‌دهد.

۲٫ عایق صدا:  صداهای بالای ۴۵ دسی بل ‌برای گوش انسان مضر و باعث ناراحتی می‌شود. استفاده از در و پنجره به انضمام شیشه‌های دو جداره تا حد قابل توجهی مانع از انتقال صوت به داخل ساختمان می‌شود.

۳٫ دوام در زلزله: این محصولات در مقایسه با پروفیل آهن و آلومینیوم به دلیل برخورداری از وزن کم در هنگام زلزله مقاوم تر هستند.

۴٫ عدم تغییر رنگ:  به علت نفوذ ناپذیری سطوح رنگی مورد استفاده در ساخت پروفیل یوپی‌وی‌سی و نیز مقاومت در برابر تششعات نور خورشید، بامرورزمان، این عوامل رنگ سطوح تاثیری نداشته و از شفافیت و کیفیت رنگ کاسته نمی‌شود.

۵٫ اقتصادی بودن:  به خاطر ویژگی تکنیکی و فیزیکی که باعث مقرون به صرفه بودن یوپی‌وی‌سی شده است، این ماده از مصالح مهم در ساخت و ساز به شمار می‌رود.

۶٫ مقاومت و وزن سبک: سبک بودن، مقاومت مکانیکی خوب، استحکام ومقاومت دربرابرساییدگی، ازامتیازهای مهم تکنیکی پروفیهای یوپی‌وی‌سی است.

۷٫ مستحکم: به دلیل استفاده از گالوانیزه(پروفیل تقویتی) پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی از استحکام بالایی برخوردار هستند.

۸٫ سهولت در نصب:  پنجره‌های تولید شده از این محصول به آسانی قابل حمل و نصب بوده . علی الخصوص در تبدبل پنجره‌های قدیمی به جدید بدون نیاز به تخریب از عوامل برتری این محصول نسبت به آهن و آلو مینیوم است

۹٫ ضد آتش بودن: یوپی‌وی‌سی به سختی مشتعل می‌شود و وقتی عامل حرارت خاموش شود، دیگر نمی‌سوزد.

۱۰٫  دوام بالا:   یوپی‌وی‌سی در برابر تغییر رنگ، فساد شیمیایی، پوسیدگی، ضربه و ساییدگی مقاوم است. ازاین رو به خاطر طول عمر زیاد، درمقابل تولیداتی که درمحیط‌های بیرونی کاربرد دارند، انتخاب خوبی به شمارمی‌رود.

۱۱٫مصالح بی خطر:  پی وی سی ماده‌ای غیرسمی، بی خطرو ارزشمند بوده وبیش ازنیم قرن است که دردنیا ازآن استفاده می‌شود.

۱۲٫ تاثیر بر محیط زیست:  در مطالعات جداگانه، در تجزیه یوپی‌وی‌سی در چرخه حیات و در مقایسه با سایر مصالح به کار رفته در ساخت و ساز، و با توجه به درصد بازیافت بالا (تا ۱۰۰%) تاثیر یوپی‌وی‌سی در محیط زیست مطلوب دیده شده است.

۱۳٫ عایق در مقابل الکتریسیته:  جریان برق از یوپی‌وی‌سی عبور نمی‌کند .

۱۴٫ راحتی بیشتر:  پنجره‌های ساخته شده بوسیله تکنولوژی‌های جدید و با عملکرد بهتر و کارآیی بالاتر نه تنها صرفه جویی در هزینه‌ها را ایجاد می‌کنند، بلکه ارامش بیشتری را برای ساکنان فراهم می‌آورند.

۱۵٫ قابلیت نصب شیشه‌های یک، دو و سه جداره: نمودار زیر دماهایF º۲۰ وC º۰ را برای انواع شیشه و راحتی قابل دسترس آنها را بیان می‌کند. مشاهده می‌کنیم که شیشه‌های دوجداره در دماهای بالا و پائین به طور کلی راحتی بیشتری در کاربرد را به همراه دارند.

۱۶٫ بهره‌وری انرژی وداشتن تاییدیه و حمایت از سازمان بهینه سازی مصرف انرژی:

 با توجه به اینکه بالاترین میزان سهم مصرف انرژی در بین بخش‌ها مربوط به بخش خانگی و تجاری با حدود ۳۶ درصد از کل مصرف انرژی می‌باشد، ‌بهینه سازی مصرف سوخت در بخش ساختمان و مسکن بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

۱۷٫ افزایش سرعت ساخت و تولید صنعتی ساختمان:  دستاورد این تلاش­ها، تکنولوژی نوین مصالح سبک پیش ‌ساخته بود که امکان انبوه­سازی سریع و کاهش زمان تولیدی ساختمان را مقدور می­ساخت.

۱۸٫ انعطاف­پذیری در تولید و امکان حفظ جلوه‌های معماری وطنی:  درروش‌های جدید ساختمان سازی و با بکارگیری مواد نو می‌توان ازطرح‌های معماری کهن درساخت و طراحی این گونه پنجره‌ها نیز استفاده کرد.

۱۹٫ صرفه ­جویی‌های ملی و سایر مزایای ناشی از کاربرد مصالح نوین و سبک:  اگر به صرفه­جویی­هایی که کوچک به نظر می­رسند، درمقیاس ملی نگاه کنیم، به ارقام بالایی تبدیل می‌شوند که می­توانند نقشی حیاتی در رشد و شکوفایی کشور ایفا کنند.

۲۰٫ مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش: پنجره‌های تولید شده با پروفیل یوپی‌وی‌سی مانع عبور تششعات نور خورشید به داخل ساختمان از جمله اشعه ماوراء بنفش می‌شود.

۲۱٫ مقاوم در برابرهر نوع خوردگی و پوسیدگی:  در مقابل اسیدها و بازها بسیار مقاوم است و خورده یا پوسیده نمی‌شود.

۲۲٫ ضد زنگ، غیر سمی، مصون در برابر قارچ‌ها و حشرات

۲۳٫ امنیت بسیار بالا: استفاده از مدرن ترین یراق آلات وتعبیه قفل‌های متعدد درداخل چهارچوب باعث امنیت این محصول در برابر سرقت می‌شود.

۲۴٫عمر طولانی: ۵۰ سال عمر مفید با ۱۰ سال گارانتی و خدمات پس از فروش.

۲۵٫ نظافت ساده و آسان: پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی قابلیت شستشو با آب و صابون را دارند.

۲۶٫ قابلیت نصب در آخرین مرحله ساختمان: پنجره‌های یوپی‌وی‌سی در آخرین مرحله ساختمان و حتی بعد از مرحله رنگ ساختمان نیز قابل نصب هستند.

۲۷٫عدم نیاز به رنگ آمیزی: پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی نیاز به رنگ آمیزی ندارند.

۲۸٫ تنوع طراحی، باز و بسته شدن در جهات مختلف: پنجره‌های ساخته شده ازپروفیل یوپی‌وی‌سی قابلیت طراحی جهت باز و بسته شدن در جهات مختلف را دارند.

۲۹٫ ایمن در برابر سرقت: به دلیل استفاده از یراق آلات با کیفیت دارای بالاترین ضریب ایمنی در برابر سرقت است.

۳۰٫ تنوع رنگ: پنجره‌های یوپی‌وی‌سی در رنگ‌های مختلف، متناسب با هر گونه سلیقه ارائه می‌شوند.

۳۱٫ استفاده از مقاطع فلزی مناسب:  در داخل کلیه پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی ، از مقاطع فلزی مناسب استفاده می‌شود تا در دراز مدت علاوه بر جلوگیری از تغییر شکل ظاهری نقصی در سیستم قفل‌ها و لولاها پدیدار نشود.

۳۲٫جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایرآلودگی‌های محیطی: در و پنجره‌های ساخته شده از پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی با استفاده از نوارهای آب بندی لاستیکی از ورود گرد و غبار و دوده به داخل منزل کاملا جلوگیری می‌کند.

۳۳٫  قابلیت بازسازی پنجره‌های قدیمی‌:با استفاده از پروفیل‌های انحصاری بازسازی می‌توان پنجره‌های قدیمی را بدون نیاز به تخریب بازسازی کرد .

۳۴٫  مانع از نفوذ باران: با استفاده از نوارهای اب بندی در قسمتهای باز شو و نیز تزریق فوم و چسب سیلیگون در محل نصب به دیوار و نصب پروفیل آبچکان در طرح‌های زیبا مانع از نفوذ باران می‌شود.

۳۵٫  تنوع اشکال: پنجره‌های یوپی‌وی‌سی دراشکال متنوع و متناسب با معماری و فضای ساختمان تولید می‌شوند.

۳۶٫  مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی: پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی درایران متناسب با شرایط اقلیمی ایران تولیدمی‌شوند و سازگار با شرایط آب و هوایی هستند.

۳۷٫  صرفه جویی در منابع طبیعی: با استفاده از پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی از مصرف بی رویه منابع طبیعی جهت تولید انرژیهای حرارتی و برودتی مورد نیاز جلوگیری می‌شود.

منبع: واحد تحقیق و توسعه شرکت ویستابست

وب سایت جدید شالی صنعت

 

ورود به سایت جدید شالی صنعتجهت ورود کلیک نمائید !